Dagens ridpass 30/6 2015...

Det fick bli en tidig morgon i stallet idag, jag var där redan klockan sju. Och tänk, redan då så var det en lektion igång och ett annat ekipage ridandes också. Det är jag inte van vid, men det är skoj att det är fler som ser tjusningen i att vara i stallet tidigt och rida. Hehe, det är rätt avslöjande att det var mest småbarnsföräldrar i stallet den här tiden...man uppskattar att sen kunna ha dagen fri och umgås med familjen.

Jag och Tingeling började med att skritta ut och sen blev det ett kort pass i paddocken. Hon kändes fin och idag fick hon jobba med öppnor och skänkelvikningar på långsidan som uppvärmning.

Lite galopp blev det också och den la jag in från skritt idag. Bara en endaste felfattning i höger varv och den tar jag på mig själv eftersom jag inte hade full koll på vänsterbogen.
Idag blev hon lite hög i högergaloppen men den var lugnare än tidigare. En sak i taget...

Avslutade med att skritta ut en runda igen. Åh, vad vi båda uppskattar att kunna göra det!!