I'm in love...

Det är verkligen farligt att ha nära till inte bara en utan TRE hästaffärer på jobbet. Det blir väldigt lätt så att man på en lunch där man har tid över går in bara för att titta lite...och när man tittar lite så är det lätt att man köper något...
 
Min absoluta favoritaffär här i närheten är STHLM Ridsport och det var dit lilla bilen blev körd på dagens lunch. De har ett fantastiskt sortiment med kvalitetsutrustning och till helt okej priser. Dessutom kan man beställa schabrak från min absoluta favoritleverantör av schabrak där - och det var just ett sånt jag nu spanat in sen länge...
 
De hade inget schabrak inne i de färgerna jag ville ha, så jag specialbeställde ett till mig och Tingeling. Det blir ett i sand med kant i sand, en ytterpasspoal i brun och sen en guldsnurra och sen en guldkant innanför det. Självklart i min favoritmodell med stora rutor och rakt hörn. Självklart kommer jag lägga upp en bild på schabraket när det kommer hem, men nu får jag ju vänta i 4-6 veckor innan det levereras.
 
Till detta schabrak hittade jag även dessa fina boots - ni kan ju tro att vi kommer vara snygga på träningarna i sommar! Och det bästa är ju att jag faktiskt kan ha det som tävlingsschabrak också om jag vill det...