27/2...

Ojojoj, lång förmiddag i stallet, var ute där till halv nio och jag och Annika satte igång på en gång att tråda om Achilles och Lokes hage för att få el som ser till att Loke håller sig på plats...
Vet dock inte om vi lyckades....vet inte vad som gör att elen inte kommer runt i den hagen...Jag har dock inte hört något om att han inte hållt sig på plats idag, så man kan ju hoppas att det är el i stängslet i alla fall...
Det är ju inte direkt så att man testar att ta tag i det själv...hehe...

Achilles fick en trevlig ut i den töande snön med Irene och kommer kanske ha träningsvärk imorgon.

Jag är helt slut efter att ha pulsat runt i snön i hagarna hela förmiddagen, och jag som trodde att förkylningen gett upp igår kan konstatera att jag hade för fel för just nu har jag så ont i halsen och känner som att det är fyra kg bomull i huvudet....hoppas jag mår bättre imorgon, annars så kommer jag nog inte att rida.

Imorgon ska jag åka förbi Stockholm Ridsport...hann inte med det idag...

Ni andra som har lite koll på utrustning etc, vilka täcken är era favorit märken? Var köper ni dom? Skriv gärna en kommentar.
Jag själv är ju på jakt efter täcken i brunt och beige till Achilles.
Loke har jag inte bestämt färg till ännu men är lite inne på grå och lila (även om många verkar ha åsikter om att man har lila till en valack)...

#1 - - Elin:

Fin häst! är han din? :)

#2 - - Tove - Ridsport, foto och vardagsliv:

Riktigt fin häst :)

Ha det bra!