Onsdag är som vanligt vilodag...

Onsdag är som vanligt vilodag för Tingeling.
Idag fick jag inte ens sällskap av Cecilia till stallet. Eftersom Rickard var hemma ikväll så ville Cecilia hellre stanna hemma, och jag vill absolut inte tvinga med henne till stallet eftersom jag tycker att stallet ska vara roligt, så då fick hon stanna hemma.

På vägen ut till stallet mötte jag sopbilen och det resulterade i att jag fick backa ca 300 meter för att komma till en väg som jag kunde backa in på för att han skulle kunna köra förbi. Kändes extra surt när jag insåg att han bara hade behövt backa ca 100 meter för att komma till den andra avtagsvägen. Och dessutom så tackade han inte ens för att jag flyttade på mig så att han kom fram. Lite dålig stil faktiskt...

Kom fram till stallet i alla fall och fixade i ordning till Tingeling. Det är så himla avkopplande och dessutom kom Sofie inte långt efter och tog in hästarna så jag hann till och med pussa lite på Tingeling innan jag åkte hem. Självklart fick hon en morot också....det är hon värd min lilla prinsessa.

Nu blir det en slapp kväll framför tv:n. Det är inte helt fel det heller!