Dagens ridpass 30/10 2012...

Idag fick vi sällskap av Sari / Playan och Johanna / Qanton i paddocken!
 
Det var rätt blött men det fungerade hyfsat bra ändå. Tingeling var spänd till en början just eftersom det var blött och skvätte på henne och så fick matte öva ordentligt på att titta var de andra två var! Väldigt nyttigt!!
 
Jag red en hel del övergångar och sen red jag olika stora volter, både på volterna och sedan la jag in tio meters volter utmed fyrkantspåret. 
Tingeling spände av bitvis men jag hade inte riktigt den där underbara känslan som jag hade i lördags på träningen. Men det är ju så det är, man kan inte vara på topp jämt!!
 
Vi galopperade lite också och fattningarna var jätte bra och lugna, så jag är jättenöjd även om det blev några felfattningar! Men jag är som sagt ändå nöjd för hon var lugn både före, efter och under fattningen och det är ju något jag har strävat efter!!
 
Efter avslutat ridpass så begav vi oss upp till nya STORA ridhuset och tittade på dressyrlektion för hoppgruppen - och jag kan avslöja att nya ridhuset är superfint!!!
Åkte tillbaka efter lektionen och fodrade kvällen. Det gick väldigt smidigt eftersom vi var tre stycken som hjälptes åt. 
 
Jag och Tingeling tar nya tag inför imorgon!
 
Hon är ändå bäst min lilla prinsessa...och jag är så glad att jag har henne...