Dagens ridpass 29/7 2016...

Tingeling kändes helt fantastiskt fin idag, och eftersom det var 25 grader varmt och väldigt kvalmig luft så blev dett sånt där kort men intensivt pass. Tror bara jag red aktivt i 15-20 minuter men bara av det lilla så blev både jag och Tingeling rejält varma....
 
Började och avslutade passet med att skritta runt fälttävlansbanan - superskönt att ha den för fram och avskrittning!
 
Efter ridpasset fick Tingeling sig en dusch och jag schamponerade också eftersom hon ska vara borta en månad nu så tyckte jag det var lägligt och så är det ju roligare att åka iväg med henne när hon är ren...
hon uppskattade duschen och njöt av att få bli lite avsvalkad.
 
Efter det så plockade jag ihop det som ska med till Ann inför månaden där. Det blev en ikeapåse och så ryktväskan full med saker...Allt fick enkelt plats i sadelskåpet i transporten och i baksätet av bilen. Nu är vi redo inför morgondagen!!