Dagens träning för Ann 25/6 2017...

Sista träningen innan sommarvilan och vilken fantastisk träning! 

Tingeling var så fantastiskt fin och jag kunde verkligen koncentrera mig även på mig själv och jag fick verkligen koll på min vänsterarm idag.

Jag hade känslan att jag vred tummen utåt (då kommer ju armbågen automatiskt intill kroppen) men när jag tittade ned så såg jag att handen var ju i exakt den positionen den skulle vara, med tummen som högsta punkt...haha, snacka om att kroppen känns skev när det blir så. 

Fick jobba med att öka och minska volten och även i galopp och det gick så himla bra.
Övningen med förvända slutor där jag fått jobba med de diagonala hjälperna har verkligen gett resultat. Så himla roligt!

Vi slutade medans vi båda orkade och det gick bra - känns bra att ha det i ryggen inför vilan.
Behöver jag säga att jag längtar tills dessa två veckor gått nu så vi kan få fortsätta träna igen?

Men först ska min prinsessa få njuta av ledighet och få ta igen sig med dagar ute i hagen med kompisen...